Thursday, October 1, 2009

AN LYABE

Ihatag an lyabe sa akon
Aabrihan ko an puertahan.
Aabrihan ko an bintana.
Ihatag an posporo sa akon.
Susug-an, papailawon ko
An ilawan san balay.
Iilopan, dadabukan ko
An pinalpagan na abuhan.
Kikilisan ko an bugas
Isasapna ko sa abuhan.
Kikiskisan ko an isda
Babarahinon ko sa
Aton pagmaranghodan.
Kun luto na, isasampi ko
Sa bandehado an luto;
Isasampi ko sa mangko
An sura puno sin gulay.
Tag-urusad sin kutsara.
Aagdahon ko kamo
Kay kita ma-iringkod
Palibot sa lamesa
Kita tanan malipay na
Magkarara-on; pagkatapos
Huhugasan ko an mga plato,
Kutsara, sampi, mangko,
Bandehado, kaldero, kag
Kaserola. Ilatag an banig;
Itaraytay an ulonan; kadi
Kamo kay aabrihan ko
An baul ni Papa kag Mama
Ipapakita ko saiyo an sulod—
Bubuksan ko na;
Nano an nakita niyo?
Adi, usad na rosaryohan.
Kita magtiripon kag kita
Magpangadye; aton otobon
An bilin ninda sa aton.

No comments:

Post a Comment