Monday, October 5, 2009

Desiderio





i.
Usad ako na babayi,
naka-istar sa may
baybay halapit sa
halapad na hubasan.
Baga an kadlagan!

ii.
Usad sin adlaw,
igwa’n usad na
soltero na paratubli.
Nag-apeki sa akon---
dayon man siya
sa akon nakigkilala.
Desiderio daw an
tawag ko saiya.

iii.
Utro na adlaw,
aw, nanagunhas ako;
nangarat ako kay
nanubli man siya.
Pakakita sa akon,
nagduko lang ako.
Aw, nano--- kay
pagduko ko, san
matunok man ako.

iv.
“Adoy! Adoy! Adoy!”
an kurarat ko.
“Naano ka?” an
hunga sa akon.
“Adoy, natunok ako!”
an pakimalooy ko.
“Kadi, ihian ko.”
An iya hangyo.

v.
Ay, sus meyo,
gasi ko sadto---
natubli na ako;
maayo ngani kay
adto si Desiderio,
nabulong an ngutngot
san rara hali sa
tunok san tayom.

vi.
Usad ako na babayi---
naka-istar sa may
baybay halapit sa
halapad na hubasan.
Baga an Kalangitan!

No comments:

Post a Comment